Mänguraha ostmisel tekkivate tehniliste probleemide lahendamine (arvutis)

Kui sul tekib probleeme mänguraha ostmisega, veendu et kasutad veebilehitseja uusimat versiooni ning tühjenda veebilehitseja vahemälu.

Juhendid leiad lehelt WikiHow, kus on piltidega juhtnöörid erinevate veebilehitsejate jaoks.

Kui sa ikka veel ei saa mänguraha osta, palun saada meie programmi logifailid koos lisateabega meie klienditoele (PEA MEELES, et logifailid püsivad kõvakettal ainult 48 tundi).

Logifailide saatmiseks järgi allolevaid juhiseid:

  1. ava meie tarkvara (TÄHELEPANU! Selleks ei pea sisse logima),
  2. vali lobbyst „Abi“ (kui see ei ole nähtaval, klõpsa „Lisavalikud“),
  3. vali „Logifailid“ (lisa kirjale kasutajanimi ja põhjus logifailide saatmiseks),
  4. klõpsa valikul „Saada logifailid“ ning failid koos selgitustega saadetakse automaatselt meie klienditoele.

Palun lisa täpsem teave oma probleemi kohta, kaasa arvatud:

  • mis arvutiga sul probleem tekkis (CPU mudel / RAMi suurus ja tüüp),
  • mis operatsioonisüsteem on su arvutile paigaldatud (Windows Vista, Windows 10, Mac OSX, jne),
  • mis veebilehitsejaga sa meie teenuseid kasutad (Chrome, Safari, jne),
  • mis on veateate puhul selle sisu, ekraanitõmmis oleks meile suureks abiks,
  • mis sammud sa läbi tegid ja mis hetkel sul probleem tekkis.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid