Tarkvara: probleemid meie serveritega ühendumisel

Kui sul on probleeme ühenduse loomisega, on siin mõned soovitused.

Vajuta siia, kui kasutad meie mobiilirakendust. Meie mängukliendi täisversiooni puhul järgi allolevaid juhiseid:

Mängukliendi täisversioon (Windows või Mac)

Taaskäivita ja ühenda uuesti

Taaskäivita arvuti ja kõik ühendatud võrguseadmed. Võrguseadmete alla kuuluvad modem, ruuter, pääsupunktid, jne. Järgmiseks veendu, et sul on internetiühendus ja ava meie tarkvara uuesti. Kui see probleemi ei lahenda, proovi oma turvatarkvara seadistada.

Turvatarkvara seadistamine

Et lubada meie Windowsi tarkvaral internetti ühenduda, võid anda ligipääsu järgmistele programmidele:

  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (vaid .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Kui sa mõnda neist ei leia, anna ligipääs neile programmidele, mis sa üles leiad. Programmide Windowsi sisseehitatud tulemüürist läbisaamise lubamise kohta leiad teavet siit: Windows Defender (Microsoft.com)

Et teada saada, kuidas vaadata, kas meie rakendus on lubatud Maci sisseehitatud tulemüürist läbi, külasta: macOS Firewall (Apple.com)

Kui sul on muu turvatarkvara, pöördu juhiste saamiseks tootja poole.

Kui sa pärast seda ikka veel ühendust luua ei saa, siis võta meiega ühendust.

Kui ülaltoodud juhised probleemi ei lahendanud, saada meile järgmised andmed:

  • täpne ekraanile ilmuv veateade (ekraanitõmmis oleks suureks abiks),
  • arvutisse paigaldatud tulemüür või turvalisuse tarkvara (näiteks Norton, Panda, Avast, AVG),
  • meie tarkvara logifailid. Need failid kirjutatakse 48 tunni möödudes üle, nii et saada need esimesel võimalusel.

Seda teavet saad meile saata meie tarkvara, mobiilirakenduse või veebilehe vahendusel.

Tähelepanu.
Mängijate heaolu huvides jagame linke kolmandate osapoolte veebilehtedele. Me ei toeta ega võta vastutust Stars Groupi mittekuuluvate toodete või veebilehtede kasutamise eest. Üleval mainitud teavet või teenuseid kasutad omal vastutusel ja äranägemisel.

Mobiilirakendus (Android ja iOS)

Kui su mobiilirakendus ei ühendu, proovi järgmisi soovitusi. Pärast iga sammu proovi rakendust uuesti käivitada.

Kontrolli oma internetiühendust

Kontrolli, et sul on Wi-Fi või mobiilne andmesideühendus. Need ikoonid peaksid olema nähtaval ekraani ülemises osas. Kui need pole nähtaval, siis kohenda oma WiFi või mobiilse andmeside seadistusi.

Taaskäivita seade

Järgmisena tuleb seade välja lülitada ja uuesti sisse lülitada.

Rakenduse uuesti installimine

Kui taaskäivitus probleemi ei lahenda, proovi rakendus uuesti installida. Kõigepealt pead rakenduse seadmest ära kustutama. Laadi alla meie rakenduse uus koopia ja installi see.

Täpsema teabe meile saatmine

Kui ülaltoodud soovitused probleemi ei lahenda, võid meiega ühendust võtta. Selleks saada meile järgmine teave:

  • veateade,
  • nutitelefoni/tahvli tootja ja mudel või iPhone’i/iPadi mudel,
  • Androidi või iOS-i versioon.

Seda teavet saad meile saata meie tarkvara, mobiilirakenduse või veebilehe vahendusel.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid