poker

Konto autentimine Eesti mängijatele

Mängijad peavad verifitseerima oma konto Eesti seadusandluse kohaselt.

Miks ma pean oma konto valideerima?

See aitab meil kaitsta mängijaid ja luua turvaline keskkond. Selleks tagame, et:

  • Haavatavatel mängijatel, näiteks alaealistel, pole ligipääsu meie teenustele.
  • Igal mängijal on konto.
  • Vähendame pettuste või topeltkontode ohtu.
Kuidas kontot valideerida?

Konto valideerimiseks toimi järgmiselt:

1. samm: Täida pärisraha vorm

Täida vorm enda andmetega.

Näpunäiteid edukaks valideerimiseks esimesel katsel:

    • Sul on vaja enda isikukoodi.
    • Enamikul väljadel on ruumi 85 tähemärgi jaoks.
    • Tänava nime jaoks on 150 tähemärki ning majanumbri ja postikoodi jaoks 20 tähemärki.
    • Maja number ei saa olla 0, 00, 000...
    • Probleemide vältimiseks veendu enne järgmist sammu, et kogu teave oleks õige.
2. samm: Meie süsteem verifitseerib su isiku, kasutades rahvastikuregistrist saadud andmeid

Mängijad peavad verifitseerima enda isiku, kasutades rahvastikuregistri kontrolli. See reegel tuleneb Eesti seadusandlusest.

    • Kui süsteem leiab, et oled noorem kui 21, on sul võimalik osaleda vaid mänguraha laudades. Sel juhul kontrolli allolevat jaotist „Mis siis, kui ma saan veateate või elektrooniline kontroll ei õnnestu?“.
    • Kui me oleme su isiku verifitseerinud, saad teha väljamakseid. Täpsemat teavet leiad 3. sammu alt.
    • Kui meil ei õnnestu sinu isikut verifitseerida, kuvatakse sulle vastav teade. Lisateavet leiad jaotisest „Mis siis, kui ma saan veateate või elektrooniline kontroll ei õnnestu?“.
3. samm: Valideeri konto dokumentidega

Kuni verifitseerimise lõpetamiseni ei ole sul võimalik kontolt raha välja võtta.

Pärast pärisraha vormi täitmist palutakse sul dokumendid üles laadida. Lähtu lihtsalt järgmistest sammudest:

    1. Vali isikut tõendava dokumendi tüüp, mida soovid üles laadida.
    2. Vali, kas soovid teha pilti või laadida dokument oma seadmest üles.
    3. Kui süsteem ei suuda pilti verifitseerida, kuvatakse ekraanil veateade. Uuesti proovimiseks vali „Proovi uuesti“.
    4. Kui dokument on vastu võetud, kuvatakse kinnitus ekraanil. Andmete kinnitamiseks klõpsa „Kinnita“.

Veendu, et:

    • Sinu isikut tõendav dokument on kehtiv.
    • Andmed sinu isikut tõendaval dokumendil ühtivad andmetega, mis sa esitasid pärisraha vormil.
    • Andmed on selged ja loetavad.
    • Dokumendi kõik neli nurka on nähtaval.
    • Kogu isikut tõendav dokument on pildil. Ära jäta välja ega kata osasid andmeid.
    • Dokument on lihtsal puhtal taustal, näiteks valgel paberilehel.
    • Valgustus on hea. Peegelduse vältimiseks ära kasuta välku.

Isikut tõendava dokumendina saame vastu võtta järgmisi dokumente:

    • ID-kaart;
    • juhiluba;
    • pass.

Dokumendid saad üles laadida siinveendu, et oled kontole sisse logitud.

Mis siis, kui ma saan veateate või elektrooniline kontroll ei õnnestu?

Sinu kontol ei lubata pärisraha tehinguid teha ja sulle kuvatakse selle kohta eraldi sõnumeid.

Kõige sagedasemad verifikatsiooni nurjumise põhjused on järgmised:

  • Meie süsteem tuvastab sind alaealisena. Pärisraha mängudes osalemiseks peab olema vähemalt 21.
    Meil ei õnnestunud sinu isikut identifitseerida. Kui edastatud teave ei ole täpne, tuleb sul verifitseerida enda isik ja sünnikuupäev 3. sammu järgi.
  • Kui arvad, et su andmed on valed, võta rahvastikuregistriga.
    Võid andmeid kinnitada või uuendada ja konto uuesti verifitseerida.

Lisateavet meie verifikatsiooni protsessi kohta leiad sellest artiklist.

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?