On võimalik, et sisse logimisel, deposiidi tegemisel ja mängimisel kuvatakse tõrketeatis konto sulgemise, blokeerimise või piirangute kohta. Selle põhjus võib olla, et mõni meie meeskond või automaatne süsteem vajab midagi, et sul oleks turvaline mängida.
Võimalikud põhjused:
Sellelt leheküljelt leiad üksikasjalikumat teavet selle kohta, miks me dokumente küsime ja juhised nende turvaliseks üleslaadimiseks.
Iga litsentsi all on lubatud üks konto mängija kohta. See järgib meie topeltkontode reegleid. Täpsemat teavet leiad meie üldiste tingimuste alt. Kui avastad, et sul on mitu kontot, ann meile sellest teada.
Kui sulgesid oma konto ja soovid selle uuesti avada, siis võta meiega ühendust ja oleme alati rõõmuga abiks.
Kui oleme sinu konto blokeerinud või seadnud sellele piirangud, siis saadame sulle põhjuste ja edasiste juhistega e-kirja. Vaata oma kontole registreeritud e-posti aadressi ja leia vajalikud juhised. Seejärel võta meiega ühendust järgmiselt:
Teise võimalusena võid meiega ühendust võtta mobiilirakenduse kaudu. Ava:
Kui su konto on suletud või piiratud, ei pruugi sa saada rakendust avades sisse logida. Sellisel juhul vajuta üleval paremal asuvat „X“ nuppu, et sisselogimise hüpikaken sulgeda. Seejärel järgi ülaltoodud juhiseid, et võtta ühendust meie klienditoe meeskonnaga.