poker

Ei õnnestu kontole sisse logida – konto suletud/blokeeritud/piiratud

On võimalik, et sisse logimisel, deposiidi tegemisel ja mängimisel kuvatakse tõrketeatis konto sulgemise, blokeerimise või piirangute kohta. Selle põhjus võib olla, et mõni meie meeskond või automaatne süsteem vajab midagi, et sul oleks turvaline mängida.

Miks on minu konto kasutamine piiratud?

Võimalikud põhjused:

  • küsisime sult dokumente ja me ei ole neid veel saanud;
  • sa ei valideerinud kontot õigeaegselt;
  • märkasime, et sul on rohkem kui üks konto;
  • oled palunud oma konto sulgeda;
  • sulgesime konto regulatiivse nõude täitmiseks;
  • piirasime konto kasutamist turvalisusega seotud põhjusel;
  • vajame täiendavaid dokumente vahendite päritolu verifitseerimiseks või rahapesu tõkestamise seaduste täitmiseks.

Kuidas dokumente üles laadida?

Sellelt leheküljelt leiad üksikasjalikumat teavet selle kohta, miks me dokumente küsime ja juhised nende turvaliseks üleslaadimiseks.

Kas mul võib olla rohkem kui üks konto?

Iga litsentsi all on lubatud üks konto mängija kohta. See järgib meie topeltkontode reegleid. Täpsemat teavet leiad meie üldiste tingimuste alt. Kui avastad, et sul on mitu kontot, ann meile sellest teada.

Kuidas kontole juurdepääs taastada?

Kui sulgesid oma konto ja soovid selle uuesti avada, siis võta meiega ühendust ja oleme alati rõõmuga abiks.

Kui oleme sinu konto blokeerinud või seadnud sellele piirangud, siis saadame sulle põhjuste ja edasiste juhistega e-kirja. Vaata oma kontole registreeritud e-posti aadressi ja leia vajalikud juhised. Seejärel võta meiega ühendust järgmiselt:

  1. vali ükskõik mis lehel olles ülevalt „Abi“;
  2. keri alla ja vajuta rohelist nuppu „Võta meiega ühendust“;
  3. järgi ekraanil kuvatud juhiseid.

Teise võimalusena võid meiega ühendust võtta mobiilirakenduse kaudu. Ava:

  • „Konto“ → „Abi“ → „Abikeskus“ → „Võta meiega ühendust“

Kui su konto on suletud või piiratud, ei pruugi sa saada rakendust avades sisse logida. Sellisel juhul vajuta üleval paremal asuvat „X“ nuppu, et sisselogimise hüpikaken sulgeda. Seejärel järgi ülaltoodud juhiseid, et võtta ühendust meie klienditoe meeskonnaga.

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?