Kui sa ei saanud ostu eest mänguraha, saada meile kuvatõmmis, mis tõestab makset.
Sõltuvalt sellest, mis platvormil ostu tegid ning mis maksemeetodit kasutasid, võib sinu makset tõendav dokument olla üks järgmistest:
Saada kuvatõmmis meile „Võta ühendust klienditoega“ vormi vahendusel, mille leiad abikeskusest meie mängukliendis, mobiilirakenduses või veebilehel.
Leidmaks juhiseid selle kohta, kuidas teha kuvatõmmis erinevatel seadmetel, vaata seda lehekülge: Take-a-Screenshot
TÄHTIS!
Enne kuvatõmmise tegemist peida osaliselt oma krediitkaardi või pangakonto numbrid. Vastasel juhul ei ole meil võimalik seda üle vaadata ning see kustutatakse.
Tähelepanu:
Mängijate heaolu huvides jagame linke kolmanda osapoole veebilehtedele. Me ei toeta ega võta vastutust Stars Groupi mittekuuluvate toodete või veebilehtede kasutamise eest.
Üleval mainitud teavet või teenuseid peate kasutama omal vastutusel ja äranägemisel.