poker

„Tunne oma klienti“ verifikatsiooni protsess

Miks ma pean oma konto verifitseerima?

Me peame täitma enda litsentsi tingimusi ja kohustusi ning meil peab olema dokumenteeritud tõestus meie mängijate vanuse, isiku ja aadressi kohta. Seda kutsutakse „Tunne oma klienti ehk Know Your Customer (KYC) protsessiks.

Reguleeritud hasartmängude korraldajana peame tagama, et meie saidil toimuv tegevus:

  • on aus ja turvaline;
  • ei ole seotud ebaseadusliku tegevusega;
  • vastab kliendi profiilile ja meie arusaamisele tema tegevusest.

See protsess sarnaneb kliendi andmete kogumisele pangakonto avamisel ja selle eesmärgiks on isiku tuvastamine ning verifitseerimine.

Mängijate isiku ja vanuse kinnitamiseks kasutame elektroonilisi vahendeid. Kahjuks ei saa me 100% klientidest elektrooniliselt kinnitada. Neil juhtudel tuleb meile saata KYC dokumendid.

Mis dokumente saab saata?
Isiku tõendamine

Isiku tõendamiseks võtame vastu järgmisi dokumente:

  • pass.
  • juhiluba – ei kehti .GR ja .DE litsentsidele**;
  • ID-kaart

**(.UK kontode puhul me ei võta vastu ajutisi juhilube.)

Kui sa ühtegi ülalmainitud dokumenti saata ei saa, võtame vastu ka järgmisi dokumente:

  • kaitseväe ID-kaart;
Aadressi tõestus

Aadressi tõestuseks võid saata ühe järgmistest:

  • kommunaalarve (gaasi-, vee-, elektri-, interneti- või televisiooniarve), mis ei ole vanem kui kolm kuud;
  • juhiluba**;
  • pangakonto väljavõte (mitte vanem kui kolm kuud)***;
  • krediitkaardi väljavõte (mitte vanem kui kolm kuud)*;
  • üürileping (kuupäeva ja allkirjaga);
  • tööandja kiri / palgateatis;
  • maksu- või valitsusasutuse poolt väljastatud kiri;
  • kodu- või liikluskindlustuse poliis (mitte vanem kui 12 kuud);
  • Ungaris elavate mängijate puhul Ungari aadressikaart.
  • Järgmised riigid aktsepteerivad sisepassi ehk propiskat:
    • Valgevene
    • Ukraina
    • Usbekistan
    • Armeenia

** (ei kehti .FR kontode ning Kreeka, Armeenia, Aserbaidžaani, Valgevene, Saksamaa, Georgia, Kasahstani, Moldova, Mongoolia, Venemaa, Ukraina ja Usbekistani puhul)

*** (ei sobi aadressi kinnitamiseks .FR kontode puhul)

Kui sul pole ühtegi neist dokumentidest, vaata alt teisi variante:

  • finantsalane dokument (nt kaubanduslik akreditiiv, ülekantav panga krediiditõend, investeerimistõend);
  • kohaliku omavalitsuse kiri;
  • riigiasutuse kiri;
  • sotsiaalkindlustuse dokument;
Panga-/krediitkaardi dokumendid

Anname endast jätkuvalt parima, et kaitsta klientide andmeid ja tagada, et meie tegevus oleks vastavuses Payment Card Industry Data Security Standardi (PCI DSS) nõuetega. Dokumente meile saates veendu, et:

  • näha on vaid kaardi esimesed kuus ja viimased neli numbrit; ülejäänud numbrid on kinni kaetud või peidetud (1234 56***** 7777);
  • sa ei saada meile koopiat krediit- või deebetkaardi tagaküljest.
  • Kui sul on internetipanga väljavõte:
    • saada väljavõtte kuvatõmmis;
    • veendu, et kaardinumbrid on ülalkirjeldatu kohaselt kaetud;
    • sinu aadress, täisnimi ja kuupäev on selgelt näha (mitte vanem kui kolm kuud);
    • kujutisel peab olema nähtaval terve seadme kuva ning URL (veebilehe internetiaadress);
  • kui pangaväljavõttel krediit-/deebetkaardi numbreid näha ei ole, saada meile näidis, kus on näha viimased kasutajakontole tehtud tehingud.

** Me ei saa aadressi kinnitamiseks vastu võtta internetipankade (näiteks Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd jne) väljavõtteid.

Mida KYC dokumentide saatmisel nõutakse?

Isikut tõendavate dokumentide puhul peavad olema selgelt nähtaval:

  • sinu täisnimi,
  • sünnikuupäev,
  • väljastamise kuupäev või aegumiskuupäev,
  • dokumendi kõik neli nurka,
  • allkiri.

Aadressi tõendavate dokumentide puhul peavad olema selgelt nähtaval:

  • sinu täisnimi,
  • sinu praegune aadress,
  • väljastamise kuupäev (mitte vanem kui kolm kuud).
Vastuvõetavate dokumentide näited
Isikut tõendav dokument

TÄHELEPANU. Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.

FR isikut tõendava dokumendi näideFR isikut tõendava dokumendi näide1

IT isikut tõendava dokumendi näideIT isikut tõendava dokumendi näide1

UA isikut tõendava dokumendi näideUA isikut tõendava dokumendi näide1

Juhiluba

TÄHELEPANU. Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.

FR juhiloa näideFR juhiloa näide1

RO juhiloa näideRO juhiloa näide

UA juhiloa näideUA juhiloa näide1

pass.

TÄHELEPANU. Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.


UA passi näideCA passi näide

Vastuvõetamatute dokumentide näited
  • Pildid ja tekstid peavad olema loetavad, selged ja hea eraldusvõimega.

IT isikut tõendav dokument hägune

Fotokoopiad

  • Me ei võta vastu fotokoopiaid.

fotokoopia näide

Kärbitud

  • Dokumendi kõik neli nurka peavad olema nähtaval, kaasa arvatud MRZ kood või dokumendi number.

Kärbitud passi näide

Loetamatu/varjatud teave

  • Dokumendi olulised osad (nt sünnikuupäev või dokumendi number) peavad olema nähtaval, et tõendada dokumendi ehtsust.

varjatud teabe näide

Mis dokumentide vorminguid vastu võetakse?

Me võtame vastu järgmiseid:

  • skaneeritud koopiad;
  • originaaldokumendi digipildid (kui pilt on selge);
  • kuvatõmmised, nagu ülal kirjeldatud.
  • Fotod/pildid peavad olema loetavad ja selged.
  • Pildid peavad olema värvilised.
  • .pdf
  • .doc
  • .bmp
  • .png
  • .jpg
Miks ma pean veel dokumente saatma?

Vahel võime paluda sul saata meile dokumente õigusnormidest tulenevate kohustuste täitmiseks või täiendavaks verifitseerimiseks, mis tuleneb sinu tegevusest. Me peame mõistma enda kliente ja nende tegevusi, et meie saiti oleks võimalik turvaliselt kasutada.

Seda protsessi ei pea kõik kliendid läbima. Kui sul tuleb seda teha, anname sulle teada, mis dokumente me vajame.

Veendu, et sinu praegune e-posti aadress on kehtiv, sest see võib mõjutada sinu mängimist.

Mis on vara päritolu ja miks see oluline on?

Vara päritolu kirjeldab, kuidas klient või tema pere on oma rahalise vara omandanud. Näiteks tuleb meil uurida tegevust, mis toodab mängijale rahalist ja muud vara.

Vara päritolu näited:

  • pärandus;
  • investeeringud;
  • äri omamine;
  • töökoht.

Selle protsessiga väldime rahapesu meie saidil ja kaitseme mängijaid vastutustundliku mängimise seisukohast.

Mis dokumente on vara päritolu tõendamiseks vaja?

Ära muretse, me küsime ainult dokumente, mis on seotud sinu panustega. Vara verifitseerimist toetavad dokumendid võivad olla:

  • palgateatis (mitte vanem kui kolm kuud);
  • tööandja või ettevõtte esindaja allkirjaga kiri, mis tõendab palka, töötamise algusaega ja ametikohta;
  • pangakonto väljavõte, kus on näha viimased kolm palgamakset;
  • investeeringute väljavõtted;
  • kui klient on iseenda tööandja, siis kontode koopiad, kus on näha palk ja kliendi andmed;
  • kiri kinnisvara või äri müügiga seotud juristidelt;
  • muud selged tõendid, mis on seotud sinu pokkeri-/hasartmänguvõitudega (kaasa arvatud loterii).
Mis on vahendite päritolu ja miks see oluline on?

Vahendite päritolu kirjeldab kliendi otseste vahendite päritolu, nt deposiidimeetodit, millega mängija kontole raha lisati.

Meie litsentsi tingimuste ja kohustuste kohaselt peame küsima mängijate käest teatud teavet, et viia läbi turvakontrolle.

Sinu asukohast sõltumatult tuleb meil alati tagada, et:

  • kontot kasutab õige inimene;
  • me kaitseme enda mängijaid pettuste või ebaseaduslike tegevuste eest;
  • meie mängijad saavad meie saidil mängida viisil, mis ei kahjusta nende isiklikku ega rahalist heaolu;
  • me toimime igas piirkonnas kohalike seaduste ja reeglite kohaselt.

Vahendite päritolu verifikatsiooni dokumendid
  • Pangakaart
  • Elektroonilise rahakoti konto
  • Ettemakstud vautšer
  • Pangaülekanne
  • Mängijatevahelised ülekanded (mängijatevahelised ülekanded pole kõikide litsentside all saadaval).

Mis juhtub, kui ma dokumente ei saada?

Kui me sind kätte ei saa või sa ei saa dokumente saata, siis me võime piirata ligipääsu su kontole kuniks oleme vajaliku teabe kätte saanud.

Kas minu dokumente ja teavet hoitakse turvaliselt?

Me näeme palju vaeva, et kaitsta meie mängijate identiteeti ja muud tundlikku teavet, mida kogume.

Sinu teabe kaitseks oleme võtnud kasutusele siseturvalisuse meetmed.

Nendele andmetele saab juurdepääsu ainult mängija või nagu on kirjas meie privaatsuspoliitikas, mille leiad meie veebisaidilt.

Kõik meie töötajad peavad järgima privaatsuspoliitikat ja hoidma mängijate andmed rangelt konfidentsiaalsena. See kohustus jääb kehtima ka siis, kui töötaja on meie organisatsioonist lahkunud. Me investeerime uusimatesse turvasüsteemidesse, et kaitsta andmeid, mida hoiame.

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?