Me peame täitma enda litsentsi tingimusi ja kohustusi ning meil peab olema dokumenteeritud tõestus meie mängijate vanuse, isiku ja aadressi kohta. Seda kutsutakse „Tunne oma klienti“ ehk Know Your Customer (KYC) protsessiks.
Reguleeritud hasartmängude korraldajana peame tagama, et meie saidil toimuv tegevus:
See protsess sarnaneb kliendi andmete kogumisele pangakonto avamisel ja selle eesmärgiks on isiku tuvastamine ning verifitseerimine.
Mängijate isiku ja vanuse kinnitamiseks kasutame elektroonilisi vahendeid. Kahjuks ei saa me 100% klientidest elektrooniliselt kinnitada. Neil juhtudel tuleb meile saata KYC dokumendid.
Isiku tõendamiseks võtame vastu järgmisi dokumente:
**(.UK kontode puhul me ei võta vastu ajutisi juhilube.)
Kui sa ühtegi ülalmainitud dokumenti saata ei saa, võtame vastu ka järgmisi dokumente:
Aadressi tõestuseks võid saata ühe järgmistest:
** (ei kehti .FR kontode ning Kreeka, Armeenia, Aserbaidžaani, Valgevene, Saksamaa, Georgia, Kasahstani, Moldova, Mongoolia, Venemaa, Ukraina ja Usbekistani puhul)
*** (ei sobi aadressi kinnitamiseks .FR kontode puhul)
Kui sul pole ühtegi neist dokumentidest, vaata alt teisi variante:
Anname endast jätkuvalt parima, et kaitsta klientide andmeid ja tagada, et meie tegevus oleks vastavuses Payment Card Industry Data Security Standardi (PCI DSS) nõuetega. Dokumente meile saates veendu, et:
** Me ei saa aadressi kinnitamiseks vastu võtta internetipankade (näiteks Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd jne) väljavõtteid.
Isikut tõendavate dokumentide puhul peavad olema selgelt nähtaval:
Aadressi tõendavate dokumentide puhul peavad olema selgelt nähtaval:
TÄHELEPANU. Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.
TÄHELEPANU. Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.
TÄHELEPANU. Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.
Fotokoopiad
Kärbitud
Loetamatu/varjatud teave
Me võtame vastu järgmiseid:
Vahel võime paluda sul saata meile dokumente õigusnormidest tulenevate kohustuste täitmiseks või täiendavaks verifitseerimiseks, mis tuleneb sinu tegevusest. Me peame mõistma enda kliente ja nende tegevusi, et meie saiti oleks võimalik turvaliselt kasutada.
Seda protsessi ei pea kõik kliendid läbima. Kui sul tuleb seda teha, anname sulle teada, mis dokumente me vajame.
Veendu, et sinu praegune e-posti aadress on kehtiv, sest see võib mõjutada sinu mängimist.
Vara päritolu kirjeldab, kuidas klient või tema pere on oma rahalise vara omandanud. Näiteks tuleb meil uurida tegevust, mis toodab mängijale rahalist ja muud vara.
Vara päritolu näited:
Selle protsessiga väldime rahapesu meie saidil ja kaitseme mängijaid vastutustundliku mängimise seisukohast.
Ära muretse, me küsime ainult dokumente, mis on seotud sinu panustega. Vara verifitseerimist toetavad dokumendid võivad olla:
Vahendite päritolu kirjeldab kliendi otseste vahendite päritolu, nt deposiidimeetodit, millega mängija kontole raha lisati.
Meie litsentsi tingimuste ja kohustuste kohaselt peame küsima mängijate käest teatud teavet, et viia läbi turvakontrolle.
Sinu asukohast sõltumatult tuleb meil alati tagada, et:
Kui me sind kätte ei saa või sa ei saa dokumente saata, siis me võime piirata ligipääsu su kontole kuniks oleme vajaliku teabe kätte saanud.
Me näeme palju vaeva, et kaitsta meie mängijate identiteeti ja muud tundlikku teavet, mida kogume.
Sinu teabe kaitseks oleme võtnud kasutusele siseturvalisuse meetmed.
Nendele andmetele saab juurdepääsu ainult mängija või nagu on kirjas meie privaatsuspoliitikas, mille leiad meie veebisaidilt.
Kõik meie töötajad peavad järgima privaatsuspoliitikat ja hoidma mängijate andmed rangelt konfidentsiaalsena. See kohustus jääb kehtima ka siis, kui töötaja on meie organisatsioonist lahkunud. Me investeerime uusimatesse turvasüsteemidesse, et kaitsta andmeid, mida hoiame.