Salasõna lähtestamiseks toimi järgmiselt:
Ava mängukliendis:
„Logi sisse“ → „Unustasid salasõna?“.
Ingliskeelse detailse õppevideo vaatamiseks klõpsa esitamise nupul.
Ava meie rakendus ja puuduta valikut „Unustasid salasõna?“.
Ingliskeelse detailse õppevideo vaatamiseks puuduta esitamise valikut.
Ava meie veebileht, klõpsa „Logi sisse“ ja seejärel „Unustasid salasõna/kasutajanime?“. Järgmiseks sisesta kasutajanimi või kontole registreeritud e-posti aadress ja esita taotlus. Sulle saadetakse automaatne e-kiri, kus on kirjas edasised juhised.
Kui kiri ei jõua sinuni paari minuti jooksul või kui sul on küsimusi, vali uuesti „Unustasid salasõna/kasutajanime?“ ja seejärel „Võta meiega ühendust“ ning täida vorm „Võta ühendust klienditoega“.
Kui vorm on avatud, lähtu järgmistest sammudest:
Soovime tagada, et meie mängud toimuksid ausalt ja mängijate kontod oleksid kaitstud. Seetõttu ei ole võimalik salasõna ununemise korral uut kontot avada.
Salasõna muutmiseks järgi allolevaid juhiseid sõltuvalt seadmest, mida kasutad:
Logi sisse ja vali:
„Seaded“ → „Konto andmed“ → „Salasõna“.
Sisesta praegune salasõna ja seejärel uus salasõna ning kinnita valik. Muutuste salvestamiseks vali „Rakenda“.
Selleks ava:
„Konto ikoon“ → „Sisselogimine ja turvalisus“ → „Muuda salasõna“
Sisesta praegune salasõna ja seejärel uus salasõna ning kinnita valik. Muutuste salvestamiseks vali „Rakenda“.
Kui salasõna lähtestamise link pole sinu registreeritud e-posti aadressile jõudnud, vaata üle oma rämpspost või spämmikaust. Kui e-kiri läks ühte neist kaustadest, saad selle vältimiseks tulevikus seadistada oma e-posti filtreid või lisada meie e-posti aadressi oma aadressiraamatusse või kontaktide alla.
Kui meie e-kirja pole üheski kirjakaustas, proovi kasutada teist e-posti aadressi, näiteks Gmaili, Yahood jne.
E-posti aadressi muutmiseks järgi allolevaid juhiseid sõltuvalt seadmest, mida kasutad:
Käivita meie tarkvara ja logi sisse, siis vali lobbyst:
„Seaded“ > „Konto andmed“ > „E-posti aadress“.
E-posti aadressi muutmiseks mobiilirakenduses ava:
„Konto“ → „Isiklikud andmed“ → „E-posti aadress“