PIN on sulle väljastatud kuuekohaline kood. See on salasõna kõrval kasutusel lisaturvameetmena. PIN vähendab klahvilogijate ja andmepüügi riski ning kaitseb kontot lubamatu kasutuse eest.
Kui oled PIN-i oma kontol määranud, tuleb sul iga kord sisse logides sisestada see ekraanil olevale numbrilauale. Igal sisselogimisel asuvad numbrid erineval kohal, et klahvilogijad ei saaks jälgida, mis nuppe sa vajutad.
Sõltuvalt platvormist, mida kasutad, logi kontole sisse ja toimi järgmiselt.
Saad ise soovitud PIN-i koodi valida (kui see on sinu kohtualluvuses saadaval).
Seejärel saadame PIN-i sinu kontole registreeritud e-posti aadressile. Niipea, kui oled saanud enda PIN-i, pead lubama selle kasutamise.
Sõltuvalt platvormist, mida kasutad, logi kontole sisse ja toimi järgmiselt.
Pärast PIN-i lubamist saad kinnituskirja.
Sõltuvalt platvormist, mida kasutad, logi kontole sisse ja toimi järgmiselt.
Selle saad taastada meie PIN-i taastamise teenuse abil. Toimi järgmiselt:
Saadame PIN-i sinu kontole registreeritud e-posti aadressile.
Kui sa nende sammude järel e-kirja ei saa, vaata üle oma rämpspost või spämmikaust. Et seda vältida, seadista oma e-posti konto filtreid või lisa meid oma kontaktide nimekirja.
Kui sinu kontoga on seotud valideeritud mobiilinumber, saadetakse PIN lühisõnumiga.
Kui PIN-i taastamine ei õnnestu, peame sult küsima mõned küsimused, millele teaks vastust vaid konto omanik:
Kui sa ei oska neile küsimustele vastata, saada meile selge digipilt oma isikut tõendavast dokumendist (pass, juhiluba või ID-kaart). Selle saad üles laadida meie veebilehe kontaktvormi vahendusel.
Soovitame PIN-i aktiveerituna hoida. Kui eelistad selle välja lülitada, siis logi kontole sisse ja järgi allolevaid juhiseid.
Kui PIN on välja lülitatud, saad vastava kinnituskirja.