poker

Konto PIN: Juhised PIN-i taotlemiseks, lubamiseks, muutmiseks, taastamiseks ja keelamiseks

PIN on sulle väljastatud kuuekohaline kood, mida kasutatakse salasõna kõrval lisaturvameetmena. PIN vähendab klahvilogijate ja andmepüügi riski ning kaitseb kontot lubamatu kasutuse eest.

Kui oled PIN-i oma kontol määranud, tuleb sul iga kord sisse logides sisestada see ekraanil olevale numbrilauale. Igal sisselogimisel asuvad numbrid erineval kohal, et klahvilogijad ei saaks jälgida, mis nuppe sa vajutad.

Kui tahad oma kontot veel turvalisemaks muuta, soovitame kasutada RSA-turvapulka (kui see on sinu kohtualluvuses saadaval). Selle turvameetme kohta saad lähemalt lugeda siit.

Kuidas PIN-i taotleda?

Logi kontole sisse ja järgi allolevaid juhiseid (sõltuvalt seadmest, mida kasutad):

  • Veebilehel: „Konto“ → „Seaded“ → „PIN“ → „Küsi PIN-i“
  • Mängukliendi täisversioonis (süle- või lauaarvutist mängides): „Seaded“ → „Konto andmed“ → „PIN“ → „Taotle PIN-i“
  • Mobiilirakenduses: „Konto“ → „Sisselogimine ja turvalisus“ → „PIN“ → „Taotle PIN-i“

Veebilehel saad ise soovitud PIN-i koodi valida (kui see on sinu kohtualluvuses saadaval).

Seejärel saadame PIN-i sinu kontole registreeritud e-posti aadressile. Niipea, kui oled saanud enda PIN-i, pead lubama selle kasutamise.

Kuidas lubada PIN-i kasutamine?

Logi kontole sisse ja järgi allolevaid juhiseid (sõltuvalt seadmest, mida kasutad):

  • Veebilehel: „Konto“ → „Seaded“ → „PIN“ → „Luba PIN-i kasutamine“
  • Mängukliendi täisversioonis (süle- või lauaarvutist mängides): „Seaded“ → „Konto andmed“ → „PIN“ → „Luba PIN“
  • Mobiilirakenduses: „Konto“ → „Sisselogimine ja turvalisus“ → „PIN“ → „Luba PIN“

Pärast PIN-i lubamist saad kinnituskirja.

Kuidas PIN-i muuta?

Logi kontole sisse ja järgi allolevaid juhiseid (sõltuvalt seadmest, mida kasutad):

  • Veebilehel: „Konto“ → „Seaded“ → „PIN“ → „Muuda PIN-i“
  • Mängukliendi täisversioonis (süle- või lauaarvutist mängides): „Seaded“ → „Konto andmed“ → „PIN“ → „Muuda PIN-i“
  • Mobiilirakenduses: „Konto“ → „Sisselogimine ja turvalisus“ → „PIN“ → „Muuda PIN-i“

Kuidas PIN-i taastada?

Kui oled PIN-i unustanud, saad selle taastada meie PIN-i taastamise teenuse abil. Toimi järgmiselt:

  1. ava meie tarkvara,
  2. sisesta oma kasutajanimi ja salasõna,
  3. vali „Logi sisse“,
  4. vali „PIN-i taastamise teenus“.

Saadame PIN-i sinu kontole registreeritud e-posti aadressile.

Kui sa nende sammude järel e-kirja ei saa, vaata üle oma rämpspost või spämmikaust. Et seda vältida, seadista oma e-posti konto filtreid või lisa meid oma kontaktide nimekirja.

Kui sinu kontoga on seotud valideeritud mobiilinumber, saadetakse Starsi PIN lühisõnumiga.

Kui PIN-i taastamine ei õnnestu, peame sult küsima mõned küsimused, millele teaks vastust vaid konto omanik:

  • Mis on sinu sünnikuupäev?
  • Mis on sinu kontole registreeritud telefoninumber?
  • Mis deposiidi- või väljamaksemeetodit oled varem kontol kasutanud?
  • Anna edasi igasugune lisateave, mis aitab meil kinnitada, et oled selle konto omanik, näiteks varem kontole registreeritud posti/e-posti aadress, ligikaudne kontoseis, millal viimati sisse logisid, milline on sinu konto pilt.

Kui sa ei oska neile küsimustele vastata, saada meile selge digipilt oma isikut tõendavast dokumendist (pass, juhiluba või ID-kaart). Selle saad üles laadida meie veebilehe kontaktvormi vahendusel.

Kuidas PIN-i välja lülitada?

Soovitame PIN-i aktiveerituna hoida, aga kui eelistad selle välja lülitada, siis logi kontole sisse ja järgi allolevaid juhiseid (sõltuvalt seadmest, mida kasutad):

  • Veebilehel: „Konto“ → „Seaded“ → „PIN“ → „Keela PIN-i kasutamine“
  • Mängukliendi täisversioonis (süle- või lauaarvutist mängides): „Seaded“ → „Konto andmed“ → „PIN“ → „Lülita PIN välja“
  • Mobiilirakenduses: „Konto“ → „Sisselogimine ja turvalisus“ → „PIN“ → „Lülita PIN välja“

Kui PIN on välja lülitatud, saad vastava kinnituskirja.

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?