Kui näed punast vealehte või sul on probleeme lobby, graafika või laadimisega, soovitame tühjendada rakenduse ja lobby vahemälu.
Selleks lähtu allpool toodud juhistest sõltuvalt operatsioonisüsteemist:
Protsessi lõpetamiseks taaskäivita arvuti.
Selle protsessi käigus tuleb kustutada faile meie tarkvarast ja enda veebilehitsejast. Seega soovitame teha enda mängijate märkmetest varukoopia, sest protsessi käigus need kustutatakse. Faili nimi on „notes.user.xml“ („user“ asemel on sinu kasutajanimi) ja see on näha vaid siis, kui oled teinud teiste mängijate kohta märkmeid või lisanud neile silte.
Kui tahad sellest failist koopiat teha, järgi alltoodud juhiseid alates esimesest sammust. Kui sa koopiat teha ei soovi, alusta teisest sammust ning kui oled juhised täitud, taaskäivita arvuti.
Esimene samm: tee enda mängijate märkmete failist koopia
Kui „Library“ (Teek) kausta ei kuvata:
Nii näitab otsing „Library“ (Teek) kaustu, kust saab otsida meie mainitud faili.
Kui märkmed on leitud, tee neist mõnda teise kausta koopia.
Teine samm: tühjenda kasutaja seaded meie rakendusest
Seejärel ava Safari veebilehitseja toimi järgmiselt:
Vahemälu kausta nimi on „XCW“ ning selle leiab kaustast „~/Library/Caches“. Meie tarkvara vahemälu tühjendamiseks tõsta „XCW“ kaust prügikasti.
Kolmas samm: taasta salvestatud märkmed
Ava mängukliendis:
pane meie tarkvara kinni ja kopeeri mängijate märkmed tagasi kausta. Vajadusel nõustu failide ülekirjutamisega.
Protsessi lõpetamiseks taaskäivita arvuti.