Täisversioon (süle- või lauaarvutist): Lobby probleemid – rakenduse ja lobby vahemälu tühjendamine

Kui näed punast vealehte või sul on probleeme lobby, graafika või laadimisega, soovitame tühjendada rakenduse ja lobby vahemälu.

Selleks lähtu allpool toodud juhistest sõltuvalt operatsioonisüsteemist:

Windows
  1. Sulge tarkvara. Vajalikke faile ei saa kustutada, kui meie tarkvara töötab.
  2. Ava Windowsi käsuviiba aken „Käivita“ („Windows“ klahv + „R“)
  3. Sisesta:
    „%temp%“
  4. Kustuta järgmised kaustad:
    • „XCW“ on rakenduse vahemälu.
    • „PokerStarsBrCache“ on lobby vahemälu.

Protsessi lõpetamiseks taaskäivita arvuti.

Mac

Selle protsessi käigus tuleb kustutada faile meie tarkvarast ja enda veebilehitsejast. Seega soovitame teha enda mängijate märkmetest varukoopia, sest protsessi käigus need kustutatakse. Faili nimi on „notes.user.xml“ („user“ asemel on sinu kasutajanimi) ja see on näha vaid siis, kui oled teinud teiste mängijate kohta märkmeid või lisanud neile silte.

Kui tahad sellest failist koopiat teha, järgi alltoodud juhiseid alates esimesest sammust. Kui sa koopiat teha ei soovi, alusta teisest sammust ning kui oled juhised täitud, taaskäivita arvuti.

Esimene samm: tee enda mängijate märkmete failist koopia

  1. Ava „Finder“, vali ülemisel menüüribal: „Go“ (Mine) → „Go to Folder...“ (Mine kausta...)
  2. Kopeeri väljale järgmine tee ja vajuta nupul „Go“ (Mine):
    „~/Library/Application Support/“
  3. Keri alla, ava meie tarkvara kaust ja sealt leiadki märkmete faili.

Kui „Library“ (Teek) kausta ei kuvata:

  1. käivita Spotlightist „Terminal“. Spotlighti leiab menüüriba ülevalt paremalt või vajutades korraga „Command“ ja tühiku nuppe.
  2. Kausta nägemiseks sisesta järgmine käsk:
    „chflags nohidden ~/Library/“
  3. Vajuta sisestusklahvil.

Nii näitab otsing „Library“ (Teek) kaustu, kust saab otsida meie mainitud faili.

Kui märkmed on leitud, tee neist mõnda teise kausta koopia.

Teine samm: tühjenda kasutaja seaded meie rakendusest

  1. Ava järgmine kaust (vaata eelpool toodud samme):
    ~/Library/Application Support/;
  2. otsi üles meie tarkvara kaust ja kustuta see;
  3. kustuta kaustadest „Preferences“ (Eelistused) ja „Caches“ (Vahemälu) kõik failid või kaustad, mille nimi algab „com.pokerstars...“;
  4. tühjenda prügikast.

Seejärel ava Safari veebilehitseja toimi järgmiselt:

  1. vali õuna ikooni kõrvalt Safari menüü;
  2. vali „Preferences“ (Eelistused), seejärel „Advanced“ (Lisavalikud) ja aktiveeri valik „Show Develop menu in menu bar“ (näita menüüribal arendamisvalikuid);
  3. võta lahti „Develop“ (Arenda);
  4. klõpsa valikul „Empty Caches“ (Tühjenda vahemälud).

Vahemälu kausta nimi on „XCW“ ning selle leiab kaustast „~/Library/Caches“. Meie tarkvara vahemälu tühjendamiseks tõsta „XCW“ kaust prügikasti.

Kolmas samm: taasta salvestatud märkmed

Ava mängukliendis:

  1. „Abi“,
  2. „Ava minu seadete kaust“,

pane meie tarkvara kinni ja kopeeri mängijate märkmed tagasi kausta. Vajadusel nõustu failide ülekirjutamisega.

Protsessi lõpetamiseks taaskäivita arvuti.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid