Meie tarkvara logifailid salvestavad rakenduses toimunu.
Kui sul on probleeme meie tarkvara või kontoga, saada logifailid meile. Vaatame need üle ja proovime üles leida veateated või probleemi põhjuse.
Logifailid kirjutatakse 48 tunni möödudes üle, seetõttu on oluline, et saadad need esimesel võimalusel.
Käivita meie tarkvara (sa ei pea sisse logima). Vali lobbyst:
„Abi“ → „Logifailid“ (kirjuta avanenud aknasse oma kasutajanimi ja muu vajalik teave) → „SAADA LOGIFAILID“.
Logifailid ja su selgitus saadetakse seejärel meile automaatselt.
Logifailide saatmine koos teiste manustega
Kui soovid lisada logifailidele ka teisi manuseid (näiteks kuvatõmmiseid), saad seda teha käsitsi. Ava lobby ja vali:
„Abi“ → „Logifailid“ → „PAKI KOKKU JA SALVESTA“.
Salvesta fail töölauale (võib juhtuda, et pead sinna ise liikuma, sest vaikimisi avatakse seadete kaust). Logifailid saab meile saata tarkvara või veebisaidi kaudu.
Mis siis, kui tarkvara ei avane?
Proovi jooksutada meie tarkvara vähemalt 3 kuni 4 minutit ja jäta see üritama ühendust luua. Isegi kui tuleb veateade, jäta programm veel mõneks minutiks lahti.
Paari minuti möödudes järgi oma operatsioonisüsteemile kehtivaid juhiseid:
saada logifailid meie tarkvara või veebisaidi kaudu meile; lisa oma kasutajanimi ja muu vajalik teave.
Sellest videost leiab täpsemad juhised:
saada logifailid meie tarkvara või veebisaidi kaudu meile; lisa oma kasutajanimi ja muu vajalik teave.
Kui kasutad meie mobiilirakendust, tee allolev valik:
Logifailid saadetakse meile automaatselt.
Kui oleme failid kätte saanud ja üle vaadanud, saame sulle osutada asjakohast abi.