Kui sul on probleeme ühenduse loomisega, on siin mõned soovitused.
Vajuta siia, kui kasutad meie mobiilirakendust. Meie mängukliendi täisversiooni puhul järgi allolevaid juhiseid:
Taaskäivita ja ühenda uuesti
Taaskäivita arvuti ja kõik ühendatud võrguseadmed. Võrguseadmete alla kuuluvad modem, ruuter, pääsupunktid, jne. Järgmiseks veendu, et sul on internetiühendus ja ava meie tarkvara uuesti. Kui see probleemi ei lahenda, proovi oma turvatarkvara seadistada.
Turvatarkvara seadistamine
Et lubada meie Windowsi tarkvaral internetti ühenduda, võid anda ligipääsu nendele programmidele:
Kui sa mõnda neist ei leia, anna ligipääs neile programmidele, mis sa üles leiad. Programmide Windowsi sisseehitatud tulemüürist läbisaamise lubamise kohta leiad teavet siit: Windows Defender (Microsoft.com)
Et teada saada, kuidas vaadata, kas meie rakendus on lubatud Maci sisseehitatud tulemüürist läbi, külasta: macOS Firewall (Apple.com)
Kui sul on muu turvatarkvara, pöördu juhiste saamiseks tootja poole.
Proovi Google’i DNS-i
Google’i DNS-ile (domeeninimesüsteem) üleminek parandab võimalusi meie teenustega ühenduse loomiseks.
Teavet seadme konfigureerimise kohta leiad Google’i DNS-i veebisaidilt.
Kui see muudatus ei võimalda ühendust luua ja kui see on sulle saadaval, proovi kasutada teist internetiteenuse pakkujat.
Kui sa pärast seda ikka veel ühendust luua ei saa, siis võta meiega ühendust.
Kui ülaltoodud juhised probleemi ei lahendanud, saada meile järgmised andmed:
Seda teavet saad meile saata meie tarkvara, mobiilirakenduse või veebilehe vahendusel.
Kui su mobiilirakendus ei ühendu, proovi järgmisi soovitusi. Pärast iga sammu proovi rakendust uuesti käivitada.
Kontrolli oma internetiühendust
Kontrolli, et sul on Wi-Fi või mobiilne andmesideühendus. Need ikoonid peaksid olema nähtaval ekraani ülemises osas. Kui need pole nähtaval, siis kohenda oma Wi-Fi või mobiilse andmeside seadistusi.
Taaskäivita seade
Järgmisena tuleb seade välja lülitada ja uuesti sisse lülitada.
Rakenduse uuesti installimine
Kui taaskäivitus probleemi ei lahenda, proovi rakendus uuesti installida. Kõigepealt pead rakenduse seadmest ära kustutama. Laadi alla meie rakenduse uus koopia ja installi see.
Proovi Google’i DNS-i
Google’i DNS-ile (domeeninimesüsteem) üleminek parandab võimalusi meie teenustega ühenduse loomiseks.
Teavet seadme konfigureerimise kohta leiad Google’i DNS-i veebisaidilt.
Kui see muudatus ei võimalda ühendust luua ja kui see on sulle saadaval, proovi kasutada teist internetiteenuse pakkujat.
Täpsema teabe meile saatmine
Kui ülaltoodud soovitused probleemi ei lahenda, võid meiega ühendust võtta. Selleks saada meile järgmine teave:
Seda teavet saad meile saata meie tarkvara, mobiilirakenduse või veebilehe vahendusel.
Tähelepanu.
Mängijate heaolu huvides jagame linke kolmandate osapoolte veebilehtedele. Me ei toeta ega võta vastutust Stars Groupi mittekuuluvate toodete või veebilehtede kasutamise eest. Üleval mainitud teavet või teenuseid kasutad omal vastutusel ja äranägemisel.