poker

Tarkvara ei loo ühendust

Vali, millist tarkvara sa kasutad. Pärast iga sammu proovi uuesti ühendada.

Mängukliendi täisversioonis

Taaskäivita ja ühenda uuesti

Taaskäivita arvuti ja kõik ühendatud võrguseadmed. Võrguseadmete alla kuuluvad modem, ruuter ja pääsupunktid. Järgmiseks vaata üle, et sinu internetiühendus töötab ja seejärel tee meie tarkvara uuesti lahti.

Turvatarkvara seadistamine

Luba neil programmidel oma turvatarkvarast mööduda:

  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (vaid .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Kui sa mõnda neist ei leia, anna ligipääs neile programmidele, mis sa üles leiad. Täpsemat teavet enda seadme sisseehitatud tulemüüri kohta leiad siit:

Kui kasutad kolmanda osapoole turvalisuse tarkvara, tutvu abi saamiseks nende veebisaidiga.

Proovi Google’i DNS-i

Google’i DNS-ile (domeeninimesüsteem) üle minemine võib aidata.

Juhised võrguseadete muutmiseks leiad Google’i veebisaidilt.

Kui see muudatus ei aita, proovi kasutada teist internetiteenuse pakkujat.

Kui ükski neist sammudest ei tööta, võtke meiega ühendust vestluses ja saada meile järgmine teave:

  • veateate üksikasjad. Ekraanitõmmis oleks suureks abiks;
  • kasutatava tulemüüri või turvalisuse tarkvara nimi (näiteks Norton, Panda, Avast, AVG);
  • meie tarkvara logifailid. Need kirjutatakse 48 tunni möödudes üle, nii et saada need esimesel võimalusel.
Mobiilirakendus

Kontrolli oma internetiühendust

Kontrolli, kas sul on Wi-Fi või mobiilse andmeside ühendus. Need ikoonid peaksid olema nähtaval ekraani ülemises osas. Kui need pole nähtaval, siis kohenda oma Wi-Fi või mobiilse andmeside seadistusi.

Taaskäivita seade

Lülita seade välja ja uuesti sisse.

Rakenduse uuesti installimine

Desinstalli meie rakendus, laadi alla ja paigalda uus koopia.

Proovi Google’i DNS-i

Google’i DNS-ile (domeeninimesüsteem) üle minemine võib aidata.

Juhised võrguseadete muutmiseks leiad Google’i veebisaidilt.

Kui see muudatus ei aita, proovi kasutada teist internetiteenuse pakkujat.

Kui ükski neist sammudest ei tööta, võtke meiega ühendust vestluses ja saada meile järgmine teave:

  • veateate üksikasjad. Ekraanitõmmis oleks suureks abiks.
  • Sinu seadme mark. mudel ja operatsioonisüsteemi versioon.

Tähelepanu.
Mängijate heaolu huvides jagame linke kolmandate osapoolte veebilehtedele. Me ei toeta ega võta vastutust Stars Groupi mittekuuluvate toodete või veebilehtede kasutamise eest. Üleval mainitud teavet või teenuseid kasutad omal vastutusel ja äranägemisel.

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?