poker

Meie tarkvara uuesti installimine

Tarkvara uuesti paigaldamise juhendi jaoks vali oma operatsioonisüsteem.

Windows

Kui paigaldad tarkvara uuesti samasse kausta, ei tohiks sa endisi seadistusi kaotada.

Sellegipoolest soovitame teha varukoopiad oma seadistustest ja mängija märkmete failist. Nende failinimed on:

  • Seadistuste fail: „user.ini“ või „user“
  • Mängija märkmed: „notes.user.xml“ (kus „user“ on sinu kasutajanimi)

Mängija märkmete fail on näha vaid siis, kui oled teinud teiste mängijate kohta märkmeid või lisanud neile silte. Kui sa kaasmängijate kohta märkmeid ei kogu, tee varukoopia vaid seadistuste failist.

Kuidas failidest varukoopiat teha?

Ava võimaluse korral meie tarkvara ja lähtu järgmistest sammudest:

„Abi“ → „Ava minu seadete kaust“.

Otsi fail(id) üles ja kopeeri need ajutiselt kindlasse kohta.

Otsi tarkvarast üles kasutajafail.

Kui sa tarkvara avada ei saa, pead faili(de) leidmiseks seadete kausta ise üles otsima:

  1. hoia korraga all Windowsi ja „R" klahvi,
  2. trüki või kopeeri otsingusse järgnev märksõna ja vajuta sisestusklahvile:
    „%USERPROFILE%\AppData\Local“,
  3. otsi üles meie tarkvara kaust ja tee see lahti,
  4. otsi üles failid „user.ini“ või „user“ ja „notes.user.xml“ (kui need on olemas),
  5. kopeeri fail(id) turvalisse asukohta, näiteks töölauale.

Kui failidest on koopia tehtud, võid meie tarkvara desinstallida.

Failide desinstallimine, uuesti installimine ja taastamine:

Windows 10

„Seaded“ → „Rakendused“ → „Rakendused ja funktsioonid“.

Otsi otsinguribalt või rippmenüüst üles meie programm, märgista valik ja klõpsa nupul „Desinstalli“.

Tarkvara desinstallimine (Windows 10)

Windows 8

„Sätted“ → „Juhtpaneel“ → „Programmid“

Desinstalli kõik meie tarkvara osad.

Tarkvara desinstallimine (Windows 8)

Windows Vista ja Windows 7

„Juhtpaneel“ → „Programmid“ → „Deinstalli programm“

Desinstalli kõik meie tarkvara osad.

Tarkvara desinstallimine (Windows 7)


Tarkvara eemaldamise järel taaskäivita arvuti. Järgmiseks laadi meie veebisaidilt alla värske tarkvara ja paigalda see.

Pärast tarkvara uuesti installimist taasta kindlasti ka salvestatud fail(id):

„Abi“ → „Ava minu seadete kaust“.

Sulge tarkvara, kopeeri fail(id) tagasi kausta. Kui sul palutakse mõni fail üle kirjutada, siis nõustu.

Siin on videod, kus on üksikasjalikud failidest varukoopia tegemise ja nende taastamise õpetused:

Tähelepanu!
Meie Windowsile mõeldud tarkvara pole Colorados saadaval.

Mac

Esiteks soovitame teha varukoopiad oma seadistustest ja mängija märkmete failist. Nende failinimed on:

  • Seadistuste fail: fail, mille nime lõpus on „user.ini“
  • Mängija märkmed: „notes.user.xml“ (kus „user“ on sinu kasutajanimi)

Mängija märkmete fail on näha vaid siis, kui oled teinud teiste mängijate kohta märkmeid või lisanud neile silte. Kui sa kaasmängijate kohta märkmeid ei kogu, tee varukoopia vaid seadistuste failist.

Kuidas neid faile leida?

Seadistuste faili leidmiseks:

  1. ava „Finder“ (Otsija), vali ülemisel menüüribal: „Go“ (Mine) → „Go to Folder...“ (Mine kausta...)
  2. Trüki või kopeeri otsingusse järgmine märksõna ja vajuta sisestusklahvile:
    ~/Library/Preferences/
  3. Õige faili nime lõpus on „user.ini“.

Märkmete leidmiseks:

  1. ava „Finder“ (Otsija), vali ülemisel menüüribal: „Go“ (Mine) → „Go to Folder...“ (Mine kausta...)
  2. Kopeeri väljale järgmine tee ja vajuta nupul „Go“ (Mine):
    ~/Library/Application Support/
  3. Keri alla, ava meie tarkvara kaust ja sealt leiadki märkmete faili.

Kui „Library“ (Teek) kausta ei kuvata:

  1. käivita Spotlightist „Terminal“. Spotlighti leiab menüüriba ülevalt paremalt või vajutades korraga „Command“ ja tühiku nuppe.
  2. Kausta nägemiseks sisesta järgmine käsk:
    chflags nohidden ~/Library/
  3. Vajuta sisestusklahvil.

Nii näitab otsing „Library“ (Teek) kaustu, kust saab otsida meie mainitud faili. Kui failid on leitud, tee neist koopiad.

Meie tarkvara desinstallimine ja uuesti installimine:

  1. tarkvara desinstallimiseks lohista tarkvara prügikasti;
  2. mine meie saidile, ava allalaadimise veebileht ja laadi alla vajalik zip-fail;
  3. Safari puhul vajuta „Show Downloads“ (Näita allalaaditud faile);
  4. tee meie tarkvara failil topeltklõps;
  5. avanenud aknas vali ja lohista meie tarkvara kausta „Applications“ (Rakendused);
  6. tee rakenduste kaustal topeltklõps;
  7. avanenud aknas tee installeerimisfaili peal topeltklõps;

Failide taastamine:

Seadete taastamiseks:

  1. ava „Finder“ (Otsija), vali ülemisel menüüribal: „Go“ (Mine) → „Go to Folder...“ (Mine kausta...)
  2. Kopeeri väljale järgmine tee ja vajuta nupul „Go“ (Mine):
    ~/Library/Preferences/
  3. Aseta „user.ini“ lõpuga fail tagasi kausta. Vajaduse korral nõustu failide ülekirjutamisega.

Märkmete taastamiseks ava meie tarkvara ja vali: „Abi“ → „Ava minu seadete kaust“,

pane meie tarkvara kinni ja kopeeri failid tagasi kausta. Vajaduse korral nõustu failide ülekirjutamisega.

Protsessi lõpetamiseks taaskäivita arvuti.

Tähelepanu!
Meie Macile mõeldud tarkvara pole Eestis ja Colorados saadaval.

Android

Kõigepealt eemalda mobiilirakendus seadmest, siis installi see uuesti:

  1. mine „Seaded“ → „Apps & notifications“ („Rakendused ja teated“) → „See all...“ („Vaata kõiki“), (või midagi sarnast, sõltuvalt telefoni mudelist/operatsioonisüsteemist),
  2. märgista meie mobiilirakendus,
  3. puuduta nuppu „Uninstall“ (desinstalli),
  4. ava Play Store ning laadi ja installi meie rakendus uuesti.

Juhised sõltuvad seadmest ja operatsioonisüsteemi versioonist. Kui vajad abi, võta ühendust oma seadme tootjaga.

Tähelepanu!
Meie mobiilirakendus ei ole Schleswig-Holsteinis saadaval.

iOS

Kõigepealt eemalda mobiilirakendus seadmest, siis installi see uuesti:

  1. puuduta peaekraanil meie rakenduse ikooni ja hoia seda all,
  2. puuduta „Remove App“ (eemalda rakendus),
  3. rakenduse ja kõikide sellega seotud andmete iPhone’ist või iPadist kustutamiseks vali „Delete“ (kustuta),
  4. ava App Store ning laadi ja installi meie rakendus uuesti.

Juhised sõltuvad iOS-i versioonist. Kui vajad abi, võta ühendust oma seadme tootjaga.

Tähelepanu!
Meie mobiilirakendus ei ole Schleswig-Holsteinis saadaval.

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?