Kui saad veateate või näed meie tarkvara kasutades probleemi, võta meiega ühendust.
Kui saad veast teha kuvatõmmise, aitab see meie klienditoe meeskonnal probleem üles leida ja lahendada.
Kõige parem on saata meile kärpimata pilt, kus on näha kogu ekraan.
Vali enda seadme operatsioonisüsteem:
Illustreeritud juhtnöörid leiad siit:
Kuidas teha kuvatõmmis?
Kuvatõmmise tegemise juhtnöörid sõltuvad seadmest ja operatsioonisüsteemi versioonist. Tavaliselt käib kuvatõmmise tegemine järgmiselt.
või
Kuvatõmmise salvestamise kinnituseks peaks ilmuma animatsioon.
Kui need juhised sinu seadmes ei tööta, tutvu oma seadme kasutusjuhendiga. Selles peaks olema juhised kuvatõmmise tegemise kohta. Juhtnöörid leiab ka veebisaidilt Take-A-Screenshot (mis pole kõigis keeltes saadaval):
www.take-a-screenshot.org/android.html
Kust leida kuvatõmmis?
Androidi seadmete kõige populaarsem koht kuvatõmmiste salvestamiseks on kaust „Kuvatõmmised“.
Ava galerii või failihalduri rakendus ja otsi üles kaust „Kuvatõmmised“. Google Photos salvestab mõnes seadmes kuvatõmmised kausta „Kaamera“.
Kui sul on probleeme kuvatõmmiste tegemise või otsimisega, mine abi saamiseks oma telefoni tootja tugisaidile:
http://support.google.com/android/answer/3094742
Ekraanitõmmise saab meile saata tarkvara vestluse või veebisaidi kaudu. Lisa kõik lisateave, mis võib aidata probleemi täpselt tuvastada.
Tähelepanu.
Mängijate heaolu huvides jagame linke kolmandate osapoolte veebisaitidele. Me ei toeta ega võta vastutust Stars Groupi mittekuuluvate toodete või veebisaitide kasutamise eest. Üleval mainitud teavet või teenuseid kasutad omal vastutusel ja äranägemisel.