poker

Sinu maksemeetodite kinnitamine

Meie litsentsinõuete kohaselt tuleb meil teha kindlaks, et iga sisse- ja väljamakse meetod, mida sa kavatsed meie juures kasutada, on sinu oma.

Igat uut maksemeetodit, mida soovid kasutada, peab kinnitama vaid üks kord. Kui oleme maksekonto kinnitanud, ei ole meil vaja seda hiljem uuesti teha.

Kõik meile saadetud dokumendid on turvalises kohas. Kasutame neid ainult sinu maksemeetodi kinnitamiseks.

Millal pean oma maksekonto verifitseerima?

Tõestust, et konto kuulub sulle, küsime kahes olukorras:

  • enne sinu esimest deposiidimakset uue ja kinnitamata maksemeetodiga;
  • enne sinu esimest väljamakset uue ja kinnitamata maksemeetodiga.

Enne väljamakse tegemist on meil vaja ka sinu isikut tõendava dokumendi koopiat. Kui sa oled meile koopia juba saatnud ning see on endiselt kehtiv, ei pea sa seda uuesti tegema.

Kui sa oled kord maksemeetodi kinnitanud, pole sul vaja selle jaoks enam lisadokumente saata.

Kuidas ma oma maksekonto kinnitan?

Kui sa lähed kassasse, et teha sisse- või väljamakse uue ja kinnitamata maksekontoga, palume sul saata tõestus selle kohta, et see konto kuulub sulle. Järgi ekraanil toodud juhiseid, laadi üles oma dokumendid ning ülejäänu eest hoolitseme juba meie!

Dokumente saad üles laadida nii mängukliendi täisversioonis, mobiilirakenduses kui ka meie veebilehel.

Mis dokumente ma saatma pean?

Et saada teada, mis dokumente tuleb saata, vali alltoodud variantide hulgast oma maksemeetod.

Apple Pay
  • Kuvatõmmis sinu Apple Walleti rakendusest, kus on näha tehinguteks kasutatav kaart ning üks meile tehtud sissemakse. Teine võimalus on saata pilt sinu Apple Pay’ga kasutatava kaardi esiküljest.
  • Virtuaalsete kaartide puhul kuvatõmmis, kus on näha vaid kaardi esimesed kuus ja viimased neli numbrit, sinu nimi, väljaandmise kuupäev ja kaardi aegumiskuupäev.
Kaardid (Visa, Mastercard)
  • Sinu kaardi väljavõtte koopia (mitte vanem kui 3 kuud), kus on näha kaardi omaniku nimi ning vaid kaardi esimesed kuus ja viimased neli numbrit. Tehingute ajalugu pole vaja dokumendile lisada. Kui kaardi väljavõttel on sinu kaardinumber täielikult nähtaval, varja palun enne dokumendi meile saatmist keskmised numbrid.

  • Teine võimalus on saata oma kaardi skannitud koopia, kus on näha vaid kaardi esimesed kuus ja viimased neli numbrit.
Trustly, pangaülekanne ja wire-ülekanne
  • Kuvatõmmis sinu internetipanga ülevaatest. Seal peab olema näha sinu täisnimi ja konto andmed. URL peab olema nähtaval. Tehingute ajalugu pole vaja dokumendile lisada.
  • Teine võimalus on saata pangakonto väljavõtte koopia (mitte vanem kui 3 kuud), kus on näha sinu nimi ning pangakonto IBAN ja Swift / BIC kood.
MuchBetter
  • Kuvatõmmis menüüjaotises „Profile“ (Profiil) olevatest isiklikest andmetest, kus on näha sinu nimi, sünnikuupäev, aadress, e-posti aadress ja telefoninumber.
  • Kui kasutad MuchBetteri välja antud MasterCardi, on meil vaja ka selle MasterCardi koopiat, millel on näha kaardi esimesed kuus ja viimased neli numbrit (näiteks 444444******4444).

NETELLER
  • Kuvatõmmis tervest sinu NETELLERI konto jaotise „Account Overview“ (konto ülevaade) leheküljest, kui oled sisse logitud. Veebilehe URL peab olema nähtaval.
  • Kuvatõmmisel peab olema näha sinu nimi ja sinu NETELLERI konto registreeritud e-posti aadress. Selle teabe laiendamiseks klõpsa ekraani ülemises parempoolses nurgas valikul „Account Overview“ (konto ülevaade).
Skrill
  • Kuvatõmmis tervest jaotise „Personal info“ (isikuandmed) leheküljest, kui oled sisse logitud. Veebilehe URL peab olema nähtaval.
  • Kuvatõmmisel peab olema näha sinu nimi ja su Skrilli konto registreeritud e-posti aadress.
  • Tehingute ajalugu pole vaja dokumendile lisada.
WebMoney
  • Kuvatõmmis tervest jaotise „My Account“ (minu konto) leheküljest. Veebilehe URL peab olema nähtaval.
  • Kuvatõmmisel peab olema näha sinu WebMoney konto isiklikud andmed.
  • Tehingute ajalugu pole vaja dokumendile lisada.

Sinu makseandmete kaitse

Kui dokumendil on näha terve kaardi- või kontonumber, muuda pilti ja varja see osa enne dokumendi meile saatmist. Vastasel juhul pole meil võimalik sinu dokumenti töödelda.

Näiteks:

  • kaardi numbri puhul asenda kõik, välja arvatud kaardi esimesed kuus ja viimased neli numbrit, tärnidega (näiteks 444444******4444)
  • Kõikide teiste numbrite puhul asenda kõik, välja arvatud esimene ja viimased neli numbrit, tärnidega (näiteks 7*****7777)
  • IBAN-i puhuljäta nähtavale vaid esimesed kaks tähte ja viimased neli numbrit ning asenda ülejäänud kohad tärnidega (näiteks XX******************1234)

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?